Ocean
13:34 27-04-2007 Перезахоронення солдат в Естонії
Естонія звинуватила Росію в шантажі
Кореспондент.net

27 Квітня 2007, 12:02

Естонія буде продовжувати розкопки поховань радянських воїнів, а пропозиції про розрив дипвідношень Росії з Естонією вважає шантажем.

"Ми вважаємо розрив дипломатичних відносин необґрунтованим," - сказала посол Естонії в РФ Марина Кальюранд на прес-конференції в п’ятницю, 27 квітня, у Москві, коментуючи ініціативу Ради Федерації.

За словами Кальюранд, Естонія - суверенна держава, яка діє в рамках міжнародного права.

"І поки ми діємо в рамках міжнародного права. Ніхто не має права втручатися у внутрішні справи Естонії. Ми не будемо піддаватися на шантаж і погрози інших держав", - заявила посол.

Вона назвала "актом доброї волі" направлену Росії пропозицію брати участь у перепохованні останків. У Москві цю акцію називають святотатством і блюзнірством, знущанням над пам’яттю бійців з фашизмом.

"Якщо Росія не прийме пропозиція Естонії брати участь у перепохованні останків, ми будемо діяти самостійно відповідно до міжнародних законів. У нас немає обов’язку когось запрошувати, це був акт доброї волі", - заявила посол.

"Ми будемо продовжувати розкопки, навіть якщо Росія не прийме наше запрошення", - зазначила Кальюранд.

В естонського уряду немає достовірної інформації про те, хто похований на пагорбі Тинисмяги, де встановлено пам’ятник радянським воїнам-визволителям, стверджує посол Естонії в Росії Марина Кальюранд.

"У нас немає достовірної інформації хто там похований і скільки людей там поховано", - сказала вона в п’ятницю на прес-конференції в Москві.

Кальюранд повідомила, що під час ексгумації буде здійснюватися Днк-експертиза останків.

У зв’язку з цим, за її словами, влада Естонії має зв’язуватися з родичами, які можуть надати допомогу.

"Воля родичів буде врахована при вирішенні вибору нового місця поховання", - сказала посол.

На початку квітня родичі радянських воїнів, похованих біля пам’ятника Воїну -визволителю в центрі Таліна, висловили обурення підготовкою до ексгумації могил їх близьких і перенесенні Бронзового солдата і звернулися в судові інстанції зі скаргою на дії естонської влади.

Родичі, які проживають в Росії, оскаржили в Талінському адміністративному суді дії міністерство оборони Естонії. Інтереси родичів у суді буде представляти посольство Росії в Естонії.

Естонська поліція в четвер, 26 квітня, розігнала супротивників знесення Бронзового солдату, які протестували проти рішення влади почати роботи з ексгумації і ідентифікації похованих поруч з пам’ятником останків радянських воїнів.

Після розгону пікету окремі групи людей, загальна кількість яких досягала 500 людей, пройшовши по центрі міста, били скло в будинках, магазинах і автомобілях. Вони закидали камінням відділення поліції центральної частини Таліна і офіс Реформістської партії, головою якої є прем’єр-міністр Естонії Андрус Ансіп.

Поліція застосувала проти людей сльозогінний газ, водомет, а також шумові і світлові гранати, близько 300 людей були затримані. Під час масових безладь одна людина загинула і 44 одержали поранення. У ніч на п’ятницю, 27 квітня, Бронзовий солдат був демонтований.

За матеріалами РИА Новости


http://ua.korrespondent.net/main/72486/

отредактировано: 29-04-2007 17:44 - Украина

Открытое голосование (не ограничено по времени и количеству проголосовавших)
Яка Ваша позиція щодо перезахоронення
• Не підтримую - це фашизм
10
55.56%
• Не підтримую, хоча вони й окупанти, але хай би лежали
3
16.67%
• Підтримую
2
11.11%
• Мені все одно
2
11.11%
• Підтримую, це окупанти
1
5.56%
Всего проголосовало: 18.
Заведено: 27-04-2007 13:36
Отредактировано: 27-04-2007 15:56
Комментарии:
Ocean
13:37 27-04-2007
моя позиція - хай би лежали... ті люди боролись за те, в що вірили... най вони для Естонії і були окупантами...
Герр Зайчег
14:13 27-04-2007
ті люди боролись за те, в що вірили...
Те люди прежде всего солдаты, которые выполняли приказ своего командира. Политика политикой, а могилы ворошить незачем.
Если бы был пункт "не поддерживаю - потому что маразм", я бы проголосовал.
pauluss
14:30 27-04-2007
Мне всё равно. Это их дело. По человечески конечно неприятно, но не моё это дело, поддерживать или не поддерживать.
Girl_Dream
15:03 27-04-2007
До чого тут окупанти чи ні?
Людський прах не має лежати під ногами, по могилам не мають ходити.
Їх переносять на кладовище.
Якби серед них були близькі менів люди я б була вдячна за те, що їх праху нарешті дадуть спокій, адже вони не забавка для туристів, вони люди.
Girl_Dream
15:24 27-04-2007
До речі, Москва звинувачує Таллін у фашизмі, але в той же час чинить абсолютно так само:

Сотрудники ОМОНа избили участников митинга против переноса могил героев Великой Отечественной войны, который прошел в воскресенье в подмосковных Химках.

В подмосковных Химках 18 апреля был демонтирован памятник воинам Великой Отечественной войны. Тела шестерых летчиков – Героев Советского Союза были эксгумированы и доставлены в местный морг.
Ocean
15:54 27-04-2007
Girl_Dream
нда....
ти права....
Blangr
19:19 27-04-2007
Girl_Dream
не надо сравнивать член с трамвайной ручкой.
перед демонтажем памятника в Таллинне, перед ним прошли митинги фашистов, которые и требовали его переноса.
так что сравнение с Химками, хоть событие и кажется одинаковым по своей сути, совершенно не правомочно.
Girl_Dream
19:43 27-04-2007
Blangr, да чьи-то митинги это безусловно важный аргумент.
Ocean
14:28 28-04-2007
Blangr
геніальний аргумент!!!!
пям"ятник перенесли через те, що цього хотіли фашисти!!!
профессор Преображенський жжот!

а Хімки.. ну да, це ж своє... бабку ветерана та дідуся інваліда війни по голові дубиною... ну так це ж дома....
хай не ходять на мітинги... дома сидять, до смерті готуються... нема чого...

мат-мат-мат.... супер логіка, супер агрументи!
Blangr
16:10 28-04-2007
Girl_Dream
а что нет?
те парады фашистов это не аргумент
митинг этих фашистов с лозунгами "убрать памятник" это тоже не аргумент
последующее решение правительства, фактически "удовлетворить просьбу" (фашистов) это тоже не аргумент.
да?

я лично понимаю, что любой город это живой организм, он изменяется со временем, и по тем или иным причинам, может производиться перенос памятников и перезахоронение праха.
но производиться это должно не так, как это происходит в Эстонии.
и это очень важная и принципиальная разница.


Ocean
я понимаю, что у тебя с мозгами сложно и с понятиями о этикете тоже.
если с тобой говорят по-русски, то отвечать надо тоже по-русски.

если до тебя не доходит принципиальная разница между событиями с памятником в Химках и Таллинне, то тут даже медицина уже не поможет.
pauluss
16:11 28-04-2007
Blangr если с тобой говорят по-русски, то отвечать надо тоже по-русски.

Эту этику ты сам придумал или кто-то подсказал?
zappa
16:28 28-04-2007
Blangr если с тобой говорят по-русски, то отвечать надо тоже по-русски
о... ! супер! вот оно ))
Girl_Dream
17:50 28-04-2007
Blangr
но производиться это должно не так, как это происходит в Эстонии.
и это очень важная и принципиальная разница.


и как же по твоему это должно было происходить??
Украина
11:07 29-04-2007
Blangr вже не "писатель", він вже тільки "читатель"
Barracuda
11:28 29-04-2007
paulus
Эту этику ты сам придумал или кто-то подсказал?
это правила неписанные.
если человек обратиться ко мне по-английски, я отвечу ему на английском (вмеру своих возможностей).

Girl_Dream
как я уже говорил, если бы перенос памятника был бы вызван житейской необходимостью, а не производился бы по политическим мотивам, не просто политическим, а ярко выраженным фашистским. то я был бы не против.
процедура перезахоронения останков военных она вполне стандартна и подразумевает наличие элементарных воинских почестей к останкам павших.

но о каких почестях можно говорить, когда официальная пресса пишет:
"И это был не солдат, и не другой цивилизованный человек, — это был самый настоящий русский выродок."

кстати хочу заметить, что погромы как ни странно устроили не понаехавшие в Таллинн агенты кремля, а местные же рус. говорящие, которым по нац и политическим причинам даже не дают гражданства и именуют никак иначе, а неграми (НЕ ГРажданин).
А что бы получить гражданство, нужно правильно ответить на вопросы по истории.


Ocean
а Хімки.. ну да, це ж своє... бабку ветерана та дідуся інваліда війни по голові дубиною... ну так це ж дома....
С митинга в Химках (в котором принимало участие меньше 100 человек) в ментовку доставили 5 человек. Коммунистические битки, которые полезли в бутылку и справедливо получили по репе.
Не надо тут заниматься демагогией и домысливать то, чего не было.

Памятник в Химках и прах солдат переносят в аллею славы на поклонной горе.

Blangr.

зы
Украина
у меня акков - банить устанешь.
zappa
17:19 29-04-2007
Barracuda а якщо я до тебе звернусь українською, ти ти мені нею і відповіш ) ?
Украина
17:42 29-04-2007
Barracuda Blangr
написано ж - РОЗМОВЛЯЙТЕ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ!

zappa
+1

розмова не продуктивна...