boss3D
15:16 28-02-2004
Ambrus Varga2 » Power Booleans for 3dsmax?? Вы имеете это?
Do you have a download link for Power Booleans for 3dsmax that works?

The Power Booleans here: http://snakeman.qu-zhou.com/3d/3dplugins/p/p.htm. I can not get the crack to work. When I try and use patch.exe a window comes up saying

"File (POPLib.dll) is different or was already patched. The Patch was not successful.

Can you get this patch to work? How?

I think this patch is for version 2.53 the version supplied in the .rar is 2.51.
15:13 28-02-2004
Ambrus Varga2 » Polytrans for Maya?? Do you have it?
Please do you have a download link for Polytrans for Maya the full version not the demo?

Even just the Maya plugin to go in the bin folder would be good.

Polytrans for 3dsmax is here:
http://snakeman.qu-zhou.com/3d/3dplugins/p/p.htm


Пожалуйста Вы имеете связь разгрузки для Polytrans для Maya полной версией не демонстрационный пример?

И даже только майя, вставной входить в папку bin был бы хорошим.

Polytrans для 3dsmax - здесь:
http: // snakeman.qu-zhou.com/3d/3dplugins/p/p.htm
08:49 27-02-2004
ALL DIGIMATION KEYGENS
http://freenet.am/~planet3d/KeyGens6.zip
01:43 27-02-2004
Adobe Photoshop CS training
Полное обучение по фотошопу
http://download.adobe.com/pub/adobe/magic/totaltraining/win/total_training.exe
186795Kb
_________
инфа с вареза.нет
01:20 25-02-2004
hem » всякоразно
http://www.dd3dmax.narod.ru
10:42 23-02-2004
hem » PLUGINS MAX 6
Ghost Trails
http://freenet.am/~planet3d/GhostTrailsMax6.rar
>
Absolute Character Tools 1.6 Pro
http://freenet.am/~planet3d/Snoswell_Design_Absolute_Character_Tools_1.6_Pro.rar
>
Surface Blur
http://freenet.am/~planet3d/SurfaceBlur6.zip
>
finalRender stage1 SP1
http://freenet.am/~planet3d/finalRender_stage1_SP1.rar
>
CAT 1.1 RIP V6
http://freenet.am/~planet3d/CAT1.1RIPV6.rar
>
Glue
http://freenet.am/~planet3d/Glue23.rar
>
Snap 2 Terrain
http://freenet.am/~planet3d/Snap2TerrainMax6.rar
>
Sandblaster
http://freenet.am/~planet3d/Sandblaster.rar
>
Clay Studio Pro
http://freenet.am/~planet3d/ClaySPro.rar
>
Lume Tools
http://freenet.am/~planet3d/Lume2.rar
>
flatten
http://freenet.am/~planet3d/flatten.rar
>
bones Pro
http://freenet.am/~planet3d/bonespro.rar
>
Fractal Flow
http://freenet.am/~planet3d/FractalFlow.rar
>
Rubber Tools
http://freenet.am/~planet3d/RubberTools.rar
>
Essential Textures
http://freenet.am/~planet3d/EssentialTextures.rar
>
Sea Scape
http://freenet.am/~planet3d/SeaScape.rar
>
V-Ray
http://3dsmax.host.net.kg/files/plugins/vRAY1.09.03m60.zip
11:48 21-02-2004
Plugins for 3Ds Max 6
>
http://www.3dmaxer.dk/plugins.asp?r=6
02:27 21-02-2004
CAT Character Animation Toolkit v1.151 for 3DSMAX6
Плагин для 3ds max, который является полностью объединенным решением нового поколения для анимации персонажей.
http://www.hot.ee/sababa3/soft/pdxc15a.zip
http://www.hot.ee/sababa3/soft/pdxc15b.zip
http://www.hot.ee/sababa3/soft/pdxc15c.zip
22:37 18-02-2004
Brazil_1.2.21_XE
>
http://nwn.vbios.com/team/zxx/Brazil%201%5b1%5d.2.21_XobotEdition_V1.sfx.part1.exe
http://nwn.vbios.com/team/zxx/Brazil%201%5b1%5d.2.21_XobotEdition_V1.sfx.part2.rar
http://nwn.vbios.com/team/zxx/Brazil%201%5b1%5d.2.21_XobotEdition_V1.sfx.part3.rar
>
3dcenter.ru
23:24 17-02-2004
VRay 1.09.03m (r6)
http://www.tuya3d.com/download/download.asp?downid=1&id=581
pass:
www.tuya3d.com
20:11 16-02-2004
hem » 3ds max6 service pack 1
ftp://ftp1.discreet.com/web/support/3dstudio/Setup_3dsmax6_SP1.exe
08:24 13-02-2004
max6
ftp://ftp1.discreet.com/web/products/3dsmax6/demo_software/3dsmax6.exe
pass: fastdls
+http://www.cybcity.com/fastdlz/crks/3dsmax6.zip
23:09 09-02-2004
Max6
http://www.gis-net.it/util/p/3DStudio_MAX6_Final.rar
01:00 07-02-2004
для 4-ки

http://www.desant3d.narod.ru/plugins/plugins.htm

отредактировано: 07-02-2004 01:04 - hem

00:21 05-02-2004
плаги под R4.. староваты правда..
>
http://www.forstudioshb.by.ru/files/chameleon.zip
Chameleon- это тип материала в 3D MAX. В редакторе материалов он выглядит, как особый материал Multi/Sub-Object. Его работа основана на том, что он определяет, где именно на определенных пользователях гизмо располагаются отдельные текстуры

http://www.forstudioshb.by.ru/files/bones2.zip
Bones Pro 2 - это мощная и простая система скелетных деформаций. Благодаря ей вы сможете анимировать реалистических или причудливых персонажей почти что в реальном времени

http://www.forstudioshb.by.ru/files/atomizer.zip
Atomizer -это пространственная волна в 3D Studio MAX, позволяющая работать совместно с particle systems, расширяя тем самым их возможности. Atomizer позволяет любой системе частиц в 3D MAX использовать в качестве частицы любой объект

http://www.forstudioshb.by.ru/files/foley.zip
При помощи Foley Studio MAX (FSM)пользователи 3D MAX смогут без усилий добавлять к анимации .wav- файлы, взаимодействующие со сценой в трехмерном пространстве. В качестве простого примера, можно привязать к ходьбе персонажа звук шагов, и включать его на каждом шаге

http://www.forstudioshb.by.ru/files/blaster.zip
Sand Blaster является системой частиц

http://www.forstudioshb.by.ru/files/dirt.zip
QuickDirt- это мощный, и, между тем, простой в обращении инструмент для моделирования грязи и старения для художников 3D MAX и дизайнеров 3D VIZ. В 3D Studio он существует в виде комбинации работающих совместно объектного модификатора и типа текстурной карты. Он используется для нанесения на объекты грязи, ржавчины, ила и других текстурных эффектов для сеточных объектов, зависящих от топологии

http://www.forstudioshb.by.ru/files/Glider.zip
Glider- это набор из двух мощных пространственных волн для 3D MAX, привязывающих объект или систему частиц к поверхности другого объекта. Представьте себе, насколько трудно создать последовательность ключевых кадров для движения шин автомобиля по пересеченной местности. Каждая выбоина или бугорок должны быть обслужены подобающим образом, чтобы шина не проходила сквозь поверхность. Object Glider фактически автоматизирует эту процедуру. Просто привяжите шины к пространственной волне Object Glider! Теперь, когда шины войдут в соприкосновение с землей, их положение будет автоматически подогнано чтобы соответствовать топологии.

http://www.forstudioshb.by.ru/files/hair.zip
Shag:Hair- это революционно новый плагин, предназначенный для покрытия произвольных объектов волосами или шерстью

http://www.forstudioshb.by.ru/files/ligtning.zip
Lightning- это порцедурный объект, изображающий молнию и другие электрические эффекты. Аниматор может выбрать два объекта, между которыми проскакивает разряд, или поместить молнию в открытый или закрытый сплайн и привязать к этой кривой. Lightning также предоставляет возможность управления турбулентностью, ветвистостью, амплитудой, скоростью и направлением молний
22:35 03-02-2004
Peter Watje R6 Plugins:

Camera map Animated
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/cameraMapAnimatedV6.zip

This modifier works exactly like the normal Camera Map modifier that ships with Max except that when the camera is animated the mapping is recomputed.

Chase Gravity
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/chaseModV6.zip

Chase Gravity is a particle spacewarp which causes particles to chase the spacewarp or a designated object. It is useful for creating flocking type animations or using particles to outline an object.

CrossSection
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/crossSectionObjectV6.zip

CrossSection Object is the object equivalent of the CrossSection Modifier. Basically you create a bunch of splines that you want to use as cross sections. You then create a CrossSection Object and press the Add button, which allows you to select the splines that you want to skin.

Deflector+
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/deflectorPlusV6.zip

This is a rewrite of the original deflector spacewarp. It can pass through and affect stationary particles, supports friction and energy transfer.

Hair
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/hairV6.zip

Hair is a particle system used to simulate hair. It was mainly aimed at doing long head hair but can also be used for short body hair. Since it is a particle system most particles space warps will work with it.

Gravity Plus
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/gravityPlusV6.zip

Three different type of gravity mods.

InterpolateSpline
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/interpolateSplineV6.zip>

Interpolate Spline allows you to set the steps of a spline, and change the optimization and adaptive settings after it has been collapsed.

Lag
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/lagV6.zip

Lag is a modifier that stretches an object as it moves.

Linked XForm+
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/linkedXFormV6.zip

This is basically a spiffed up version of the Linked Xform modifier. All bones in the system are equally weighted and have a radial influence from the center of the bone.

Mask
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/maskV6.zip

Two plugins (Mask Top and Mask Bottom) that allow you to mask the effect of a modifier based on a bitmap or material.

MirrorTVs
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/mirrorTVsV6.zip

This is a modifier that lets you mirror texture vertices, material ID's and smoothing groups across a mesh. Basically you select the faces that you want to mirror to and pass them to the modifier.

ObjectDeform http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/objectDeformV6.zip

This modifier lets you deform one object with another. Apply the Object Deform modifier to the object that you want to be deformed. Create another object and animate it cross the surface the object. Then pick that object as your deform object. This will allow you to do effects like footprints in the snow.

PaintMod
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/paintModExV6.zip

This is a simple deformation system. With it you can choose an ink and brush and then deform the mesh by painting on it.

ParticlePlus
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/particlePlusV6.zip

This is an update to the basic MAX Particle System. It adds a few more particle types, a few more emitter shapes, a particle position dump, and stream velocity and motion. Also contains Particle Material and Particle Blend Material.

Particle Control
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/particleControlV6.zip

This is very similar to the Path Controller, except it follows a particle.

Particle Displace
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/particleDisplaceV6.zip

This is plugin is a simple particle displacement modifier. Basically it works the same way as the regular displace modifier except instead of a gizmo a particle system is used to displace the object.

Particle Gravity
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/particleGravityV6.zip

Particle Gravity just causes the particles in the system to attract or repel each other.

ParticleSpline
http://www.max-realms.com/plugins/watje_r6/particleSplineV6.zip

A spline object that uses a particle system as a reference. Basically it draws a spline between all the particles based on their age.
20:58 02-02-2004
Новый формат хранения 3d объектов, лишенный недостатков .3ds. Триангл стрипы, tangent и binormal компоненты, экспортер из 3D Studio, утилита 3d2mesh, простой вьювер все это в одном месте. Ну и конечно исходники.
http://frustum.org/3d/
__________
новость взята с gamedev.ru
Закрыть